Sunday 12 August 2012

Mencintai & Dicintai

Aku mencintai seorang lelaki.. Dalam waktu yang sama aku dicintai lelaki yang lain.. Namun, terdapat seorang gadis yg mencintai lelaki yg mencintai aku tersebut.. Aku dilanda cinta 4 segi...



Aku menyembunyikan perasaanku & oleh sebab itu aku tdk tahu bagaimanakah perasaan si dia yg aku cinta terhadapku.. Adakah dia sudah berpunya? Atau masih belum disapa cinta?

Namun, aku tidak memahami perasaan yg melanda diriku saat ini.. Kenapa perlu wujudnya perasaan cemburu?? Saat terlihat lelaki yg mencintai aku bersama seorang gadis yg mencintai dia, darahku berderau... hatiku terguris.. fikiranku bingung.. gelora amarah meledak-ledak melihat gadis tersebut..

Ya.. Aku x pernah membalas perasaannya.. Tp ak mulai sedar perasaanku berubah melihat dia bersama yg lain.. Sdgkn ak mencintai lelaki lain.. Adakah aku turut menyayangi dia???

Antara si dia yg kita cintai dengan si dia yg mencintai kita.................
Namun.. perlukah diri ini menanti pada yg xsudi.. Sdgkan yg mencintai telah lama menanti...
Kumengharapkan pertolongan Ilahi.. Hentikan perasaan ini.. Jagalah hati kami~

No comments: